Eredet
Kollekciónk a legkifinomultabb keleti és modern szőnyegek széles választékát kínálja, mint például hagyományos gyapjú és selyem, törzsi, valamint a legújabb tervezésű modern darabokat. A valódi kézi csomózású szőnyegek egyedi darabok, ezért a kínálat függvényében állnak rendelkezésre. Online áruházunk kínálatát folyamatosan frissítjük és rendszeres akciókkal, ajánlatokkal bővítjük.
'Előrendelés'-re kiválasztott termékek
Kérjük, mindig ellenőrizze, hogy rendelkezésre áll-e az a termék, amely után érdeklődik. Azok az árucikkek, melyeket a 'Előrendelés' kategóriába soroltunk a készleteinkben jelenleg nem vagy csak korlátozottan hozzáférhetőek, és csak 6-12 hetes kiszállítással rendelhetők meg.
A színek megjelenítése
Honlapunkon a szőnyegek valódi színét a lehető legpontosabban próbáljuk megjeleníteni. A monitorok egyedi beállításai és sajátosságai miatt azonban a színek megjelenése változhat, ezért nem garantálhatjuk a kiszállított szőnyeg valóságban, egyedi fényviszonyok között megjelenő színének tökéletes egyezését az Ön által a monitoron látottakkal.
Méret és nagyság
Minden méret és nagyság a lehető legnagyobb pontossággal van megadva.
A HeavenRugs weboldalon a vasárlás nagyon egyszerű. Böngéssze át a szőnyegkategóriákat, majd vásárolja meg a termékeket mindössze 5 kattintással!
Lépjen ki - vásárlása ezzel befejeződik
Mindig megerősítjük a teljes számlaösszeget mielőtt feldolgoznánk rendelését. Látni fogja bevásárlókosarában a rendelés számát, az összes megrendelt termék számát, a részösszegeket, bónuszpont árengedményét, végül a szállítási költséget és a teljes végösszeget.
Amennyiben módosítani kívánja adatait, a 'Vissza' gomb megnyomásával tud a megelőző oldalakhoz visszatérni. Rendelése törléséhez válassza a 'Rendelés törlése' gombot.
Kérjük, mindenképpen olvassa el és fogadja is el az Általános Szerződési Feltételeket mielőtt rendelését elküldi. Ha megtette, kattintson a „Vásárlás befejezése” gombra rendelése elküldéséhez.
Rendelése leadása után néhány percen belül e-mailes megerősítést kap. Küldeménye aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti, ha a Rendeléskövetés linkre klikkelve megadja rendelésszámát és saját e-mail címét. Itt tájékozódhat a rendelés feladásáról, a házhozszállítás időpontjáról, a fuvarlevélszámról valamint a fizetéssel kapcsolatos információkról, melyek rendszeresen frissítésre kerülnek. Miután az áru kifizetése megtörtént a számlát kiállítjuk. A számla másolatát a Rendeléskövetés menüpont alatt nyomtathatja ki. Az eredeti számlát postai úton vagy a küldeményhez mellékelve küldjük el Önnek.
Szállítás UPS-szel: a UPS-szel történő szállítás esetén Ön közvetlenül a UPS-től fog néhány e-mailt kapni, melyek tartalmazzák a részletes kézbesítési információkat. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy az első UPS e-mailben található előjegyzett kézbesítési dátum nem azonos a tényleges kézbesítési dátummal! Fontos tudni azt is, hogy a UPS futárok nem hívják fel a címzettet kézbesítés előtt. Pontosabb szállítási információkért kérjük, olvassa el a további UPS értesítési e-maileket és a házhozszállításra vonatkozó rendelkezéseinket.
Lépjen kapcsolatba velünk, ha telefonon keresztül kíván rendelni! Amennyiben vevőszolgálatunkhoz fordul, kérjük, készítse elő termékszámát (számait) a gyors és pontos ügyintézés érdekében.
Figyelem: A megrendelt árut csak abban az esetben küldjük el a postázási címre, ha annak ellenértéke teljes egészében kifizetésre került. Az áru(k) ezen dátummal kezdődően a teljes összeg befizetéséig lefoglalásra kerülnek, de ennek időtartama nem lehet több, mint max. 5 munkanap - ellenkező esetben rendelését töröljük. Amennyiben ön rendelését szeretné megújítani, azt a lejárt napok után ismét megteheti. Ha rendelése kapcsán bármilyen probléma felmerül, mi azonnal felveszünk önnel a kapcsolatot. Fenntartjuk a jogot a rendelések visszautasítására minden esetben.
Bankkártya
A HeavenRugs-on történő minden bankkártyás fizetést az OTP Mobil Szolgáltató Kft. (SimplePay) kezeli. Ha az alább említett bankkártyák valamelyikével szeretne fizetni, átirányítjuk Önt a SimplePay fizetési terminálra. A SimplePay online fizetési rendszer biztonságos átviteli protokoll, melynek megbízhatóságát a Secure Sockets Layer (SSL) garantálja, ami elektronikusan titkosít minden információt a tranzakcióval és a személyes adatokkal kapcsolatosan.
A következő főbb bankkártyákat fogadjuk el:
Figyelem: Minden bankkártya-tulajdonosnak igazolási és azonosítási lépéseken kell keresztülesni a kártya kiállítója által. Ha a kártya kiállítója nem hagyja jóvá a kifizetést, leállítjuk a rendelést. (Adatkezelési tájékoztató)
Banki átutalás
A HeavenRugs banki vagy postai átutalást is lehetővé tesz. Amíg rendelése feldolgozásra kerül a banki átutaláshoz szükséges minden adatot az Ön rendelkezésére bocsájtunk. Banki átutalás esetén kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel rendelésszámát.
Kifizetését jóváírjuk, amint a banki átutalás megtörténik. Amint az áru kifizetése elfogadásra került, a terméke(ke)t és a szállítás visszaigazolását mi 24 órán belül postázzuk Önnek. A nem online rendszeren keresztül történő fizetés több napot is igénybe vehet.
Figyelem: Külföldi átutalást csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az átutalás plusz költségeit a vásárló állja!
Készpénzes utánvétel
Készpénzes utánvétel csak magyarországi kézbesítési cím esetén választható!
Ezzel a szolgáltatással Ön készpénzzel fizethet az áru kézhezvételekor a futárszolgálat képviselőjének. Ha a készpénzes utánvételt választja az utánvét díja 5 531 Ft szőnyegek és 2 201 Ft kiegészítők rendelése esetén.
Figyelem: Ha a házhozszállítást a UPS Futárszolgálat végzi, a rendelés maximális értéke nem lehet több, mint napi 5000 USA $, helyi pénznemben számolva. Ha a szállítmányozó társaság három próbálkozás után sem kapja meg a megrendelőtől az áru ellenértékét, a csomag visszaszállításra kerül. Minden költség és kockázat a vásárlót terheli visszaszállítás és nem fizetés, valamint károkozás vagy csalás esetén!
Rendelésének módosítása Kijelentkezés ELŐTT
Vásárlása folyamám rendelését bármikor módosíthatja.
A rendelés megváltoztatása a Kijelentkezés KÖZBEN
Rendelés visszavonása kijelentkezés UTÁN
Önnek lehetősége van rá, hogy rendelését 24 órán belül visszavonja, de ez csak abban az esetben lehetséges, ha a megrendelt árut még nem postáztuk! Amennyiben az áru kipostázása a rendelés visszavonása előtt már megtörtént, akkor önnek a csomagot át kell vennie és azután számunkra visszaküldenie.
Ha rendelését törölni szeretné, kérjük, ezt írásban jelezze az customer.service@heavenrugs.com e-mail címen, vagy hívja fel vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330-as telefonszámon.
Figyelem: Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!
Regisztrált törzsvásárlóként ön részesülhet a HeavenRugs nyújtotta árkedvezményekből. Minden alkalommal, amikor webáruházunkban vásárol, bónuszpontokat kap. A bónuszpontokkal történő vásárlás esetén ön minden termékünkre további árengedményt kap, beleértve a már kedvezményes árral hirdetett termékeket is. Ezen felül, ha ön ajánl minket valakinek, aki ezután regisztrál és vásárol oldalunkon, köszönetünk jeléül 300 extra pontot ajándékozunk önnek.
Kérjük, tekintse meg az alábbi táblázatot:
Hűségbónusz | Árengedmény | Minimális forgalom | ||||
HUF | EUR | USD | ||||
100 | -1% | 0,- | 0,00,- | 0.00,- | ||
200 | -2% | 500 000,- | 1 725,00,- | 1 960.00,- | ||
300 | -3% | 1 000 000,- | 3 450,00,- | 3 920.00,- | ||
400 | -4% | 1 500 000,- | 5 175,00,- | 5 880.00,- | ||
500 | -5% | 2 000 000,- | 6 900,00,- | 7 840.00,- | ||
600 | -6% | 2 500 000,- | 8 625,00,- | 9 800.00,- | ||
700 | -7% | 3 000 000,- | 10 350,00,- | 11 760.00,- | ||
800 | -8% | 3 500 000,- | 12 075,00,- | 13 720.00,- | ||
900 | -9% | 4 000 000,- | 13 800,00,- | 15 680.00,- | ||
4 000 000 Ft feletti vásárlásokra a kedvezmény 10%. |
Pl.: Ha regisztrált törzsvásárlóként 530 000 Ft-ért kíván szőnyeget vásárolni, automatikusan 2%-os árengedményt adunk. A végösszeg tehát 519 400 Ft lesz.
Figyelem: A bónuszpontok harmadik fél számára át nem ruházhatók.
Regisztráljon törzsvásárlóként a HeavenRugs oldalon, hogy különleges kedvezményekben részesülhessen. Kattintson a 'Regisztráció' –ra az oldal jobb felső sarkán és töltse ki a regisztrációs űrlapot. Miután regisztrált, az ön által megadott e-mail címre küldünk egy linket, amelyre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Kérjük, tekintse meg ezt az e-mailt nyilvántartása aktiválásához.
Online árak
A honlapunkon feltüntettett eladási árak az ÁFÁ-t már tartalmazzák.
Pénznemek
Az oldalunkon megadott pénznemeken tetszés szerint változtathat, ha rákattint a közepén legfelül található legördülő menüre.
Kézbesítés EU-tagországokba
A HeavenRugs oldalon forgalmi adó fizetése alól mentesülnek azok a nem Magyarországon, de más EU tagországokban regisztrált gazdasági társaságok, melyek igazolni tudják, hogy érvényes EU adószámmal rendelkeznek. Ezesetben a végösszegről szóló számlát már ÁFA mentesen állítjuk ki a rendelés leadása utáni kijelentkezéskor. A forgalmi adó kifizetése alól mentes külföldi társaságok esetében a szállítási cím minden esetben a cég bejegyzett székhelye kell, hogy legyen.
Itt ellenőrizheti, hogy cége érvényes külföldi EU adószámmal rendelkezik-e:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/
Kézbesítés EU-n kívüli országokba
Ha ön az EU országain kívül eső címre szeretne szőnyeget házhozszállítatni, vásárlásakor nem kell nálunk Áfát fizetnie. Mindazonáltal a vevőnek a kiszállított termék(ek) után adófizetési és elvámolási kötelezettségei lehetnek, melyek a a célország vám- és adózási szabályaival vannak összhangban.
Figyelem: Az import áfára és az elvámolásra vonatkozó jogszabályok az egyes országokban eltérhetnek.A vevő köteles az általános forgalmi adót a célországban érvényes jogszabályok szerint bevallani és befizetni. A vevő ezirányú kötelességét a HeavenRugs-ra át nem háríthatja, a befizetett adók visszatérítésére nem kötelezheti!
Kizárólag a gyártási hibából adódó hiányosságokért vállalunk felelősséget. Nem vállalunk felelősséget a termékek használatából eredő hibákért. Felelősségünk nem terjed ki a házhozszállítás során történt hibákra vagy késedelemére.
Figyelem: Ha a küldemény sérült, avagy egy termék gyártási hibás lenne, kérjük, mihamarabb értesítsen minket az customer.service@heavenrugs.com e-mail címen vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330-as telefonszámon. Mindent meg fogunk tenni, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.
Házhozszállításainkat általában a UPS, a GLS, a DHL, a FedEx vagy a Magyar Posta Logisztika (MPL) kezeli. A megrendelt árut a rendelésben feltüntetett címre szállíttatjuk.
A szállítás akkor történik, amikor a vásárlás összege megérkezik hozzánk. A szállítási idő attól függ, hogy a termék megtalálható-e készletünkben (további információ a szállítási időről a következő, „Mi a házhozszállítás határideje és díjszabása?” című fejezetben található). Ha az áru kézbesítése terén váratlan vagy hosszas késedelem várható, erről azonnal tájékoztatjuk Önt.
Minden megrendelt csomag átvételéhez felnőtt aláírása szükséges. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy, amelyben ön további információt talál a csomag felvételével kapcsolatban. A futár ezután még további legfeljebb két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. A harmadik sikertelen póbálkozás után a futárszolgálat az árut HeavenRugs-hoz visszaszállítja és a vevő rendelését töröljük. A csomag szomszédoknál nem hagyható.
Szállítás UPS-szel: a UPS-szel történő szállítás esetén Ön közvetlenül a UPS-től fog néhány e-mailt kapni, melyek tartalmazzák a részletes kézbesítési információkat. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy az első UPS e-mailben található előjegyzett kézbesítési dátum nem azonos a tényleges kézbesítési dátummal! Fontos tudni azt is, hogy a UPS futárok nem hívják fel a címzettet kézbesítés előtt. Pontosabb szállítási információkért kérjük, olvassa el a további UPS értesítési e-maileket és a házhozszállításra vonatkozó rendelkezéseinket.
Amennyiben a megrendelt áru házhozszállításával kapcsolatban egyéb kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Figyelem: minden költség és kockázat a vásárlót terheli visszaszállítás és nem fizetés, valamint károkozás vagy csalás esetén!
Szállítási idő
A szállítási idő attól függ, hogy a termék megtalálható-e készletünkben.
Szállítás az EU-n belül:
Minden termék, amely megtalálható a HeavenRugs üzletében általában 2-5 munkanapon belül kézbesítesre kerül. Azok a termékek, amelyek nem találhatóak meg a HeavenRugs üzletében és közvetlenül a gyártótól kerülnek kiszállításra általában 15-20 munkanap alatt érkeznek a megrendelőhöz. A szállítást csak akkor tudjuk indítani, ha az áru ellenértéke beérkezett hozzánk.
Szállítás az EU-n kívül:
Az EU-n kívül eső szállítási cím esetén a kézbesítés várható idejéről a megrendelőt külön tájékoztatjuk.
Munkanap: minden nap, kivéve a szombatokat és vasárnapokat, valamint a hivatalos ünnepnapokat. A szállítási idő azon a napon veszi kezdetét, amikor a vásárló e-mailben megkapja rendelésének visszaigazolását.
Szállítási díj
A szállítás díját egyedileg számítjuk ki, figyelembe véve a célországot, valamint az áru nagyságát és súlyát. Az összesített szállítási díj a „Kosár” oldalon megtekinthető. Ingyenes házhozszállítás Magyarországon belül csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a HeavenRugs üzletben megtalálhatók.
Túlméretes küldemény pótdíj
Némely nagyméretű és nehéz termék után „túlméretes küldemény” pótdíjat kell fizetni. Ennek költsége minden áru esetében feltüntetésre kerül a „Kosár” oldalon. Vevőszolgálatunk kérésre segítséget nyújt annak megállapításában, hogy a kiválasztott termék túllépi-e a meghatározott méret- és súlyhatárt.
Ingyenes házhozszállítás Magyarországon
Ingyenes házhozszállítás Magyarországon belül csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a HeavenRugs üzletben megtalálhatók.
Küldeménye aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti, ha a bejelentkezik Rendeléskövetés oldalon. Ehhez klikkeljen a honlap jobb felső sarkában a Rendeléskövetés hivatkozásra. Adja meg e-mail címét és rendelése számát (ezt a számot tartalmazza a visszaigazoló e-mail). Ezután megtekintheti rendelése állapotát.
Itt tájékozódhat a rendelés feladásáról, a házhozszállítás időpontjáról, a fuvarlevélszámról valamint a fizetéssel kapcsolatos információkról, melyek rendszeresen frissítésre kerülnek.
Minden online rendelés átvételéhez egy felnőtt aláírása szükséges csomagonként. Ha senki nem tudja átvenni a csomagot, amikor megérkezik, akkor a legközelebbi olyan helyre viszik, ahol megőrzik. Értesítést hagyunk a címen, hogy felvegye az árut, vagy további házhozszállításról rendelkezzen ahogyan Önnek ez megfelelő.
Jelenleg minden rendelést egyetlen címre küldünk ki. Ha több különböző címre kíván kézbesítést, több különálló rendelést kell elküldenie. Feltüntethet azonban különböző számlázási címet, mint a kézbesítési cím.
Ha rendeléséből valami hiányozna, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat (+36 23 428 330), vagy küldjön e-mailt a customer.service@heavenrugs.com címre.
Vevőszolgálatunk elérhető hétfőtől szombatig 10:00-18.00-ig.
30 napos visszafizetési garancia
Ha a megrendelt áruval nem lenne elégedett, azt 30 napon belül visszaküldheti, egy másikra cserélheti vagy visszaigényelheti annak teljes vételárát.
A vételár visszatérítése az Ön által eredetileg választott fizetési módnak megfelelően történik.
Figyelem: a visszatérítés csak azután lehetséges, ha meggyőződtünk arról hogy a terméket sértetlenül, az eredeti állapotában kaptuk vissza.
A HeavenRugs csapata segít önnek a termék(ek) visszaküldésének megszervezésében. Ez esetben írjon nekünk a customer.service@heavenrugs.com e-mail címre vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330 telefonszámon és mi gondoskodunk a továbbiakról.
A visszaküldés költsége
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!
Vásárlóink számára kedvezményes visszaszállítási díjtételeket tudunk biztosítani, melynek pontos összegét kiszámítjuk, majd e-mailben elküldjük. Az összeg elfogadásáról visszaigazolást kérünk. A visszaszállítás költségét levonjuk a visszafizetendő áru vételárából.
Cserelehetőség?
Amennyiben ön a megvásárolt árut cserélni szeretné, ugyanazon szabályok érvényesek, mint a VISSZAKÜLDÉSNÉL.
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!
A visszaküldés szabályai
A HeavenRugs csapata segít önnek a termék(ek) visszaküldésének megszervezésében. Ez esetben írjon nekünk a customer.service@heavenrugs.com e-mail címre vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330 telefonszámon és mi gondoskodunk a továbbiakról.
A visszaküldés költsége
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!
Vásárlóink számára kedvezményes visszaszállítási díjtételeket tudunk biztosítani, melynek pontos összegét kiszámítjuk, majd e-mailben elküldjük. Az összeg elfogadásáról visszaigazolást kérünk. A visszaszállítás költségét levonjuk a visszafizetendő áru vételárából.
Ha a megrendelt áruval nem lenne elégedett, azt 30 napon belül visszaküldheti, egy másikra cserélheti vagy visszaigényelheti annak teljes vételárát. Visszaküldés esetén, kérjük, használja a következő címet:
HeavenRugs
MAXCity Lakberendezési Áruház
2045 Törökbálint
Tópark utca 1/a., 2. emelet
Magyarország
Figyelem: Kérjük, győződjön meg róla, hogy részletesen elolvasta a Csere- és visszatérítési szabályzatot!
Amennyiben a terméket 30 munkanapon belül visszaküldi, a vételárat visszatérítjük az Ön által eredetileg választott fizetési módnak megfelelően.
Figyelem: a visszatérítés csak azután lehetséges, ha meggyőződtünk arról hogy a terméket sértetlenül, az eredeti állapotában kaptuk vissza.
Online fizetés bankkártyával
Ha rendelését bankkártyájával weboldalunkon keresztül fizette ki, a visszatérített összeg 7 napon belül megjelenik számláján, (ha azonnali terhelésű bankkártyája van) vagy 30 napon belül (ha késleltetett terhelésű bankkártyája van).
Banki átutalás
Ha a rendelést banki átutalással fizette ki, a visszatérített összeg 3-5 napon belül megjelenik számláján.
Készpénzes utánvétel
Ha rendelését a házhozszállításkor készpénzben fizette, kérjük, küldje el folyószámla adatait, hogy banki átutalással visszatéríthessük Önnek az összeget, amely 3-5 napon belül megjelenik számláján.
Kérjük, győződjön meg róla, hogy részletesen elolvasta a Csere- és visszatérítési szabályzatot!
Amennyiben a visszaküldés oka a mi mulasztásunkból vagy hibánkból ered, visszafizetjük mind a kiszállítás, mind a visszaküldés összes szállítási költségét.
Amennyiben ön a megvásárolt árut cserélni szeretné, ugyanazon szabályok érvényesek, mint a VISSZAKÜLDÉSNÉL.
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!