cm
USD

Rendeléskövetés   |   Regisztráció   |   Bejelentkezés

Kosár (0)

MENÜ

FŐOLDAL
INSPIRÁCIÓK
A SZŐNYEGEKRŐL
FőoldalGyakran Ismételt Kérdések
Vásárlás & fizetés

Eredet
Kollekciónk a legkifinomultabb keleti és modern szőnyegek széles választékát kínálja, mint például hagyományos gyapjú és selyem, törzsi, valamint a legújabb tervezésű modern darabokat. A valódi kézi csomózású szőnyegek egyedi darabok, ezért a kínálat függvényében állnak rendelkezésre. Online áruházunk kínálatát folyamatosan frissítjük és rendszeres akciókkal, ajánlatokkal bővítjük.

'Előrendelés'-re kiválasztott termékek
Kérjük, mindig ellenőrizze, hogy rendelkezésre áll-e az a termék, amely után érdeklődik. Azok az árucikkek, melyeket a 'Előrendelés' kategóriába soroltunk a készleteinkben jelenleg nem vagy csak korlátozottan hozzáférhetőek, és csak  6-12 hetes kiszállítással rendelhetők meg.

A színek megjelenítése
Honlapunkon a szőnyegek valódi színét a lehető legpontosabban próbáljuk megjeleníteni. A monitorok egyedi beállításai és sajátosságai miatt azonban a színek megjelenése változhat, ezért nem garantálhatjuk a kiszállított szőnyeg valóságban, egyedi fényviszonyok között megjelenő színének tökéletes egyezését az Ön által a monitoron látottakkal.

Méret és nagyság
Minden méret és nagyság a lehető legnagyobb pontossággal van megadva.

A HeavenRugs weboldalon a vasárlás nagyon egyszerű. Böngéssze át a szőnyegkategóriákat, majd vásárolja meg a termékeket mindössze 5 kattintással!

  1. Válassza ki a terméket
    Válassza ki, majd kattintson az önnek tetsző szőnyegre. Ekkor megjelenik a részletező oldal, a termékkel kapcsolatos összes információval.
  2. Kosárba
    A részletező oldalon a kiválasztott terméket a „kosárba” gomb megnyomásával helyezheti vásárlói kosarába. Ezután a kosár tartalmát mutató oldal jelenik meg, ahol megtekintheti az eddig kiválasztott terméket.
  3. A kosár
    • A kosár tartalmának áttekintése
      Ezután a kosár tartalmát mutató oldal jelenik meg, ahol megtekintheti az eddig kiválasztott terméket. Tetszés szerint kosarából egyes tételeket eltávolíthat, ha a sorok végén található „Törlés” gombra kattint. A kosár tartalmának elvetéséhez kérjük, használja a 'Kosár kiürítése' gombot. A „kosár” oldalon választhatja „a vásárlás folytatása” opciót vagy a vásárlás befejeztével kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
    • Regisztráció
      Ha először vásárol weboldalunkon, regisztrálhat és ezzel kihasználhatja a HeavenRugs által nyújtott árkedvezményeket, de folytathatja vásárlását regisztráció nélkül is. A regisztráció előnye, hogy adatait nem kell újra begépelnie, ha ismét nálunk vásárol. Törzsvásárlóként (regisztrált felhasználóként) a regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni. Miután személyes adatait, szállítási és (ha szükséges) számlázási címét megadta, kérjük, kattintson a 'Folytatás' gombra, amely lehetővé teszi számunkra, hogy teljesítsük rendelését.
    • Válassza ki a fizetés módját
  4. Lépjen ki - vásárlása ezzel befejeződik
    Mindig megerősítjük a teljes számlaösszeget mielőtt feldolgoznánk rendelését. Látni fogja bevásárlókosarában a rendelés számát, az összes megrendelt termék számát, a részösszegeket, bónuszpont árengedményét, végül a szállítási költséget és a teljes végösszeget.

    Amennyiben módosítani kívánja adatait, a 'Vissza' gomb megnyomásával tud a megelőző oldalakhoz visszatérni. Rendelése törléséhez válassza a 'Megrendelés törlése' gombot.

    Kérjük, mindenképpen olvassa el és fogadja is el az Általános Szerződési Feltételeket mielőtt rendelését elküldi. Ha megtette, kattintson a „Vásárlás befejezése” gombra rendelése elküldéséhez.

    Rendelése leadása után néhány percen belül e-mailes megerősítést kap. Küldeménye aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti, ha a Rendeléskövetés linkre klikkelve megadja rendelésszámát és saját e-mail címét. Itt tájékozódhat a rendelés feladásáról, a házhozszállítás időpontjáról, a fuvarlevélszámról valamint a kifizetéssel kapcsolatos információkról, melyek rendszeresen frissítésre kerülnek. Miután az áru kifizetése megtörtént a számlát kiállítjuk. A számla másolatát a Rendeléskövetés menüpont alatt nyomtathatja ki. Az eredeti számlát postai úton vagy a küldeményhez mellékelve küldjük el Önnek.

    Szállítás UPS-sel: a UPS-szel történő szállítás esetén Ön e-mailben közvetlenül tőlük kap egy értesítést, mely tartalmazza a részletes kézbesítési információkat. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a UPS mailben található előjegyzett kézbesítési dátum nem azonos a tényleges kézbesítési dátummal! Kérjük feltétlen olvassa el a szállítási határidőre vonatkozó rendelkezéseinket.

Lépjen kapcsolatba velünk, ha telefonon keresztül kíván rendelni! Amennyiben vevőszolgálatunkhoz fordul, kérjük, készítse elő termékszámát (számait) a gyors és pontos ügyintézés érdekében.

Figyelem: A megrendelt árut csak abban az esetben küldjük el a postázási címre, ha annak ellenértéke teljes egészében kifizetésre került. Az áru(k) ezen dátummal kezdődően a teljes összeg befizetéséig lefoglalásra kerülnek, de ennek időtartama nem lehet több, mint max. 5 munkanap - ellenkező esetben megrendelését töröljük. Amennyiben ön rendelését szeretné megújítani, azt a lejárt napok után ismét megteheti. Ha rendelése kapcsán bármilyen probléma felmerül, mi azonnal felveszünk önnel a kapcsolatot. Fenntartjuk a jogot a rendelések visszautasítására minden esetben.

PayPal
Fizessen biztonságosan és egyszerűen a PayPal fizetési lehetőséget használva. Ha a PayPal-lal szeretne fizetni, automatikusan átirányítjuk Önt a PayPal weboldalra.

Bankkártya
HeavenRugs -on történő minden bankkártyás fizetést az OTP Bank Nyrt kezel. Ha az alább említett bankkártyák valamelyikével szeretne fizetni, átirányítjuk Önt az OTP fizetési terminálra. Az OTP online fizetési rendszer biztonságos átviteli protokoll, melynek megbízhatóságát a Secure Sockets Layert (SSL) garantálja, ami elektronikusan titkosít minden információt a tranzakcióval és a személyes adatokkal kapcsolatosan.

Minden ismertebb bankkártyát elfogadunk:

  • Visa®
  • MasterCard®
  • Maestro®
  • Electron®
  • American Express®

Figyelem: Minden bankkártya-tulajdonosnak igazolási és azonosítási lépéseken kell keresztülesni a kártya kiállítója által. Ha a kártya kiállítója nem hagyja jóvá a kifizetést, leállítjuk a megrendelést. (Adatkezelési tájékoztató)

Banki átutalás
A HeavenRugs banki vagy postai átutalást is lehetővé tesz. Amíg rendelése feldolgozásra kerül a banki átutaláshoz szükséges minden adatot az Ön rendelkezésére bocsájtunk. Banki átutalás esetén kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel rendelésszámát.

Kifizetését jóváírjuk, amint a banki átutalás megtörténik. Amint az áru kifizetése elfogadásra került, a terméke(ke)t és a szállítás visszaigazolását mi 24 órán belül postázzuk Önnek. A nem online rendszeren keresztül történő fizetés több napot is igénybe vehet.

Figyelem: Külföldi átutalást csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az átutalás plusz költségeit a vásárló állja!

Készpénzes utánvétel
Készpénzes utánvétel csak magyarországi kézbesítési cím esetén választható!

Ezzel a szolgáltatással Ön készpénzzel fizethet az áru kézhezvételekor a futárszolgálat képviselőjének. Ha a készpénzes utánvételt választja az utánvét díja $17.00 szőnyegek és $7.00 kiegészítők megrendelése esetén.

Figyelem: Ha a házhozszállítást a UPS Futárszolgálat végzi, a megrendelés maximális értéke nem lehet több, mint napi 5000 USA $, helyi pénznemben számolva. Ha a szállítmányozó társaság három próbálkozás után sem kapja meg a megrendelőtől az áru ellenértékét, a csomag visszaszállításra kerül. Minden költség és kockázat a vásárlót terheli visszaszállítás és nem fizetés, valamint károkozás vagy csalás esetén!

Megrendelésének módosítása Kijelentkezés ELŐTT
Vásárlása folyamám rendelését bármikor módosíthatja.

  • Kattintson a 'Kosár'-ra amely a képernyő jobb felső részén található. Így megtekintheti vásárlói kosarának tartalmát.
  • Kosarából tetszés szerint egyes tételeket eltávolíthat, ha a sorok elején található „Törlés” gombra kattint.
  • Kosárához bármelyik terméket hozzáadhatja, ha a térméket részletező oldalon rákkattint a 'Kosárba' gombra.

A megrendelés megváltoztatása a Kijelentkezés KÖZBEN

  • Kattintson a 'Kosár' gombra, amely a képernyő jobb felső részén található. Ezzel megtekintheti vásárlói kosara tartalmát.
  • Eltávolíthat árucikkeket az „Eltávolítás” gombra/ikonra kattintva, mely az árucikkek jobb oldalán található a vásárlói kosárban.
  • Amennyiben módosítani kívánja adatait, megváltoztatni vagy törölni a rendelését, kérjük, válassza a 'Módosít(ás)' vagy a Megrendelés törlése' gombot a vásárlói 'Kosár' oldal alján.
  • Ezután jelentkezzen ki a szokásos módon. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a már korábban megadott adatokat nem kell újra megadnia.

Megrendelés visszavonása kijelentkezés UTÁN
Önnek lehetősége van rá, hogy megrendelését 24 órán belül visszavonja, de ez csak abban az esetben lehetséges, ha a megrendelt árut még nem postáztuk! Amennyiben az áru kipostázása a rendelés visszavonása előtt már megtörtént, akkor önnek a csomagot át kell vennie és azután számunkra visszaküldenie.

Ha megrendelését törölni szeretné, kérjük, ezt írásban jelezze az info@heavenrugs.com e-mail címen, vagy hívja fel vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330-as telefonszámon. Használhatja Visszahívási szolgáltatásunkat is.

Figyelem: Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!

Regisztrált törzsvásárlóként ön részesülhet a HeavenRugs nyújtotta árkedvezményekből. Minden alkalommal, amikor webáruházunkban vásárol, bónuszpontokat kap. A bónuszpontokkal történő vásárlás esetén ön minden termékünkre további árengedményt kap, beleértve a már kedvezményes árral hirdetett termékeket is. Ezen felül, ha ön ajánl minket valakinek, aki ezután regisztrál és vásárol oldalunkon, köszönetünk jeléül 300 extra pontot ajándékozunk önnek.

Kérjük, tekintse meg az alábbi táblázatot:

Hűségbónusz Árengedmény Minimum vásárlás
HUF EUR USD GBP
100 -1% 0,- 0,- 0,- 0,-
200 -2% 500 000,- 1 725,- 1 960,- 1 315,-
300 -3% 1 000 000,- 3 450,- 3 920,- 2 630,-
400 -4% 1 500 000,- 5 175,- 5 880,- 3 945,-
500 -5% 2 000 000,- 6 900,- 7 840,- 5 260,-
600 -6% 2 500 000,- 8 625,- 9 800,- 6 575,-
700 -7% 3 000 000,- 10 350,- 11 760,- 7 890,-
800 -8% 3 500 000,- 12 075,- 13 720,- 9 205,-
900 -9% 4 000 000,- 13 800,- 15 680,- 10 520,-
$15 680 feletti vásárlásokra a kedvezmény 10%.

Pl.: Ha regisztrált törzsvásárlóként $2 160-ért kíván szőnyeget vásárolni, automatikusan 2%-os árengedményt adunk. A végösszeg tehát $2 117 lesz.

Figyelem: A bónuszpontok harmadik fél számára át nem ruházhatók.

Regisztráljon törzsvásárlóként a HeavenRugs oldalon, hogy  különleges kedvezményekben részesülhessen. Kattintson a 'Regisztráció' –ra az oldal jobb felső sarkán és töltse ki a regisztrációs űrlapot. Miután regisztrált, az ön által megadott e-mail címre küldünk egy linket, amelyre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Kérjük, tekintse meg ezt az e-mailt nyilvántartása aktiválásához.

Törzsvásárlói feliratkozás.

Online árak
A honlapunkon feltüntettett eladási árak az ÁFÁ-t már tartalmazzák.

Pénznemek
Az oldalunkon megadott pénznemeken tetszés szerint változtathat, ha rákattint a közepén legfelül található legördülő menüre.

Kézbesítés EU-tagországokba
A HeavenRugs oldalon forgalmi adó fizetése alól mentesülnek azok a nem Magyarországon, de más EU tagországokban regisztrált gazdasági társaságok, melyek igazolni tudják, hogy érvényes EU adószámmal rendelkeznek. Ezesetben a végösszegről szóló számlát már ÁFA mentesen állítjuk ki a megrendelés leadása utáni kijelentkezéskor. A forgalmi adó kifizetése alól mentes külföldi társaságok esetében a szállítási cím minden esetben a cég bejegyzett székhelye kell, hogy legyen.

Itt ellenőrizheti, hogy cége érvényes külföldi EU adószámmal rendelkezik-e:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Kézbesítés EU-n kívüli országokba
Ha ön az EU országain kívül eső címre szeretne szőnyeget házhozszállítatni, vásárlásakor nem kell nálunk Áfát fizetnie. Mindazonáltal a vevőnek a kiszállított termék(ek) után adófizetési és elvámolási kötelezettségei lehetnek, melyek a a célország vám- és adózási szabályaival vannak összhangban.

Figyelem: Az import áfára és az elvámolásra vonatkozó jogszabályok az egyes országokban eltérhetnek.A vevő köteles az általános forgalmi adót a célországban érvényes jogszabályok szerint bevallani és befizetni. A vevő ezirányú kötelességét a HeavenRugs-ra át nem háríthatja, a befizetett adók visszatérítésére nem kötelezheti!

Kizárólag a gyártási hibából adódó hiányosságokért vállalunk felelősséget. Nem vállalunk felelősséget a termékek használatából eredő hibákért. Felelősségünk nem terjed ki a házhozszállítás során történt hibákra vagy késedelemére.

Figyelem: Ha a küldemény sérült, avagy egy termék gyártási hibás lenne, kérjük, mihamarabb értesítsen minket az info@heavenrugs.com e-mail címen vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330-as telefonszámon. Mindent meg fogunk tenni, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.

Szállítás

Házhozszállításainkat általában a UPS, a GLS vagy a TNT futárszolgálat kezeli. A megrendelt árut a rendelésben feltüntetett címre szállíttatjuk.

A szállítás akkor történik, amikor a vásárlás összege megérkezik hozzánk. A szállítási idő attól függ, hogy a termék megtalálható-e készletünkben (további információ a szállítási időről a következő, „Mi a házhozszállítás határideje és díjszabása?” című fejezetben található). Ha az áru kézbesítése terén váratlan vagy hosszas késedelem várható, erről azonnal tájékoztatjuk Önt.

Minden megrendelt csomag átvételéhez felnőtt aláírása szükséges. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy, amelyben ön további információt talál a csomag felvételével kapcsolatban. A futár ezután még további legfeljebb két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. A harmadik sikertelen póbálkozás után a futárszolgálat az árut HeavenRugs-hoz visszaszállítja és a vevő megrendelését töröljük. A csomag szomszédoknál nem hagyható.

Szállítás UPS-sel: a UPS-szel történő szállítás esetén Ön e-mailben közvetlenül tőlük kap egy értesítést, mely tartalmazza a részletes kézbesítési információkat. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a UPS mailben található előjegyzett kézbesítési dátum nem azonos a tényleges kézbesítési dátummal! Kérjük feltétlen olvassa el a szállítási határidőre vonatkozó rendelkezéseinket.

Amennyiben a megrendelt áru házhozszállításával kapcsolatban egyéb kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Figyelem: minden költség és kockázat a vásárlót terheli visszaszállítás és nem fizetés, valamint károkozás vagy csalás esetén!

Szállítási idő
A szállítási idő attól függ, hogy a termék megtalálható-e készletünkben.

Szállítás az EU-n belül:
Minden termék, amely megtalálható a HeavenRugs üzletében általában 2-5 munkanapon belül kézbesítesre kerül. Azok a termékek, amelyek nem találhatóak meg a HeavenRugs üzletében és közvetlenül a gyártótól kerülnek kiszállításra általában 7-12 munkanap alatt érkeznek a megrendelőhöz. A szállítást csak akkor tudjuk indítani, ha az áru ellenértéke beérkezett hozzánk.

Szállítás az EU-n kívül:
Az EU-n kívül eső szállítási cím esetén a kézbesítés várható idejéről a megrendelőt külön tájékoztatjuk.

Munkanap: minden nap, kivéve a szombatokat és vasárnapokat, valamint a hivatalos ünnepnapokat. A szállítási idő azon a napon veszi kezdetét, amikor a vásárló e-mailben megkapja megrendelésének visszaigazolását.

Szállítási díj
A szállítás díját egyedileg számítjuk ki, figyelembe véve a célországot, valamint az áru nagyságát és súlyát. Az összesített szállítási díj a „Kosár” oldalon megtekinthető. Ingyenes házhozszállítás Magyarországon belül csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a HeavenRugs üzletben megtalálhatók.

Túlméretes küldemény pótdíj
Némely nagyméretű és nehéz termék után „túlméretes küldemény” pótdíjat kell fizetni. Ennek költsége minden áru esetében feltüntetésre kerül a „Kosár” oldalon. Vevőszolgálatunk kérésre segítséget nyújt annak megállapításában, hogy a kiválasztott termék túllépi-e a meghatározott méret- és súlyhatárt.

Ingyenes házhozszállítás Magyarországon
Ingyenes házhozszállítás Magyarországon belül csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a HeavenRugs üzletben megtalálhatók.

Küldeménye aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti, ha a bejelentkezik Rendeléskövetés oldalon. Ehhez klikkeljen a honlap jobb felső sarkában a Rendeléskövetés hivatkozásra. Adja meg e-mail címét és rendelése számát (ezt a számot tartalmazza a visszaigazoló e-mail). Ezután megtekintheti megrendelése állapotát.

Itt tájékozódhat a rendelés feladásáról, a házhozszállítás időpontjáról, a fuvarlevélszámról valamint a kifizetéssel kapcsolatos információkról, melyek rendszeresen frissítésre kerülnek.

Minden online megrendelés átvételéhez egy felnőtt aláírása szükséges csomagonként. Ha senki nem tudja átvenni a csomagot, amikor megérkezik, akkor a legközelebbi olyan helyre viszik, ahol megőrzik. Értesítést hagyunk a címen, hogy felvegye az árut, vagy további házhozszállításról rendelkezzen ahogyan Önnek ez megfelelő.

Jelenleg minden megrendelést egyetlen címre küldünk ki. Ha több különböző címre kíván kézbesítést, több különálló megrendelést kell elküldenie. Feltüntethet azonban különböző számlázási címet, mint a kézbesítési cím.

Hiányzó részekkel kapcsolatos érdeklődést a Visszahívás Szolgáltatásunktól (Ingyenes információs vonal) lehet kérni, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat:

Vevőszolgálatunk elérhető hétfőtől szombatig 10:00-18.00-ig.

Visszavétel & visszatérítés

30 napos visszafizetési garancia
Ha a megrendelt áruval nem lenne elégedett, azt 30 napon belül visszaküldheti, egy másikra cserélheti vagy visszaigényelheti annak teljes vételárát.

A vételár visszatérítése az Ön által eredetileg választott fizetési módnak megfelelően történik.

Figyelem: a visszatérítés csak azután lehetséges, ha meggyőződtünk arról hogy a terméket sértetlenül, az eredeti állapotában kaptuk vissza.

A Heavenrugs csapata segít önnek a termék(ek) visszaküldésének megszervezésében. Ez esetben írjon nekünk az info@heavenrugs.com e-mail címre vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330 telefonszámon és mi gondoskodunk a továbbiakról. Használhatja visszahívási szolgáltatásunkat is.

A visszaküldés költsége
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!

Vásárlóink számára kedvezményes visszaszállítási díjtételeket tudunk biztosítani, melynek pontos összegét kiszámítjuk, majd e-mailben elküldjük. Az összeg elfogadásáról visszaigazolást kérünk. A visszaszállítás költségét levonjuk a visszafizetendő áru vételárából.

Cserelehetőség?
Amennyiben ön a megvásárolt árut cserélni szeretné, ugyanazon szabályok érvényesek, mint a VISSZAKÜLDÉSNÉL.

Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!

A visszaküldés szabályai

  • Ha a terméket vissza kívánja küldeni, azt a kézhezvételtől számított 14 napon belül - telefonon vagy írásban - jelezze felénk.
  • Kérjük, hogy a terméket az eredeti állapotában és az eredeti csomagolásában küldje vissza.
  • A láthatóan már használt, koszos, sérült vagy egyéni igényekhez igazított szőnyegek nem visszavehetők és nem is cserélhetők, kizárólag ha azok igazolhatóan gyártási hibából adódnak. A Heavenrugs csak az igazolhatóan gyártási hibából adódó hiányosságokért vállal felelősséget.
  • Mielőtt egy terméket visszaküldene, kérjük, győződjön meg róla, hogy az eredeti számlát a csomagban mellékelte és a visszaküldési dokumentumokat kitöltötte.
  • A termék 30 napon túli visszaküldése csak kivételes esetben lehetséges, ennek okát kérjük, írásban jelezze!. A vételár visszatérítése ekkor már nem garantált.
  • A HeavenRugs-ot nem terheli felelősség a visszaküldött termék(ek) szállításakor keletkező károkért.
  • Minden költség és kockázat a vásárlót terheli visszaszállítás és nem fizetés, valamint károkozás vagy csalás esetén!

A Heavenrugs csapata segít önnek a termék(ek) visszaküldésének megszervezésében. Ez esetben írjon nekünk az info@heavenrugs.com e-mail címre vagy hívja vevőszolgálatunkat a +36 23 428 330 telefonszámon és mi gondoskodunk a továbbiakról. Használhatja visszahívási szolgáltatásunkat is.

A visszaküldés költsége
Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!

Vásárlóink számára kedvezményes visszaszállítási díjtételeket tudunk biztosítani, melynek pontos összegét kiszámítjuk, majd e-mailben elküldjük. Az összeg elfogadásáról visszaigazolást kérünk. A visszaszállítás költségét levonjuk a visszafizetendő áru vételárából.

Ha a megrendelt áruval nem lenne elégedett, azt 30 napon belül visszaküldheti, egy másikra cserélheti vagy visszaigényelheti annak teljes vételárát. Visszaküldés esetén, kérjük, használja a következő címet:

HeavenRugs
MAXCity Lakberendezési Áruház
2045 Törökbálint
Tópark utca 1/a., 2. emelet
Magyarország


Tel.: +36 23 428 330

Figyelem: Kérjük, győződjön meg róla, hogy részletesen elolvasta a Csere- és visszatérítési szabályzatot!

Amennyiben a terméket 30 munkanapon belül visszaküldi, a vételárat visszatérítjük az Ön által eredetileg választott fizetési módnak megfelelően.

Figyelem: a visszatérítés csak azután lehetséges, ha meggyőződtünk arról hogy a terméket sértetlenül, az eredeti állapotában kaptuk vissza.

Online bankkártyás fizetés
Ha rendelését bankkártyájával weboldalunkon keresztül fizette ki, a visszatérített összeg 7 napon belül megjelenik számláján, (ha azonnali terhelésű bankkártyája van) vagy 30 napon belül (ha késleltetett terhelésű bankkártyája van).

Banki átutalás
Ha a rendelést banki átutalással fizette ki, a visszatérített összeg 3-5 napon belül megjelenik számláján.

Készpénzes utánvétel
Ha rendelését a házhozszállításkor készpénzben fizette, kérjük, küldje el folyószámla adatait, hogy banki átutalással visszatéríthessük Önnek az összeget, amely 3-5 napon belül megjelenik számláján.

PayPal
Ha megrendelését PayPal rendszeren keresztül fizette, a visszatérített összeget az Ön PayPal számlájára térítjük vissza 7 munkanapon belül.

Kérjük, győződjön meg róla, hogy részletesen elolvasta a Csere- és visszatérítési szabályzatot!

Amennyiben a visszaküldés oka a mi mulasztásunkból vagy hibánkból ered, visszafizetjük mind a kiszállítás, mind a visszaküldés összes szállítási költségét.

Amennyiben ön a megvásárolt árut cserélni szeretné, ugyanazon szabályok érvényesek, mint a VISSZAKÜLDÉSNÉL.

Az áru visszaszállításának költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve gyártási hiba esetén!